marți, 2 august 2011

Bancuri:x-Partea 2.:x

Heeeeeeeellooo!:x

Am revenit cu o noua serie de bancuri.:xEnjoy!>:D<
1.Gigele,poti sa te duci la rau,dar sa nu te scalzi.Apa este prea rece!
-Nicio grija mamico!Am sa ma scald imbracat!

2.La o maternitate,in salonul de nou-nascuti,patru bebelusi stateau la o parola.
-Voi ce sunteti?intreaba unul dintre ei.
-Fetite!Au raspuns ceilalti trei.
-Fetite?Pfui!Eu sunt baiat!
-Nu te credem...
-Am sa va dovedesc,zise baietelul dand paturica la o parte.Vedeti,am chilotei albastri.:))

3.-Taticule,vreau si eu un colac de salvare,vreau si eu un colac de salvare...
-Nu ma mai bate la cap ca nu-ti iau nici un colac de salvare!
-Daa,nu-mi iei?Atunci las` sa se inece mamica!=))

4.-Ia Gigele,ia arat frumos musafirilor cum stii sa numeri.Va rog sa tineti cont ca inca nu merge la scoala!
-Unu,doi,trei,patru,cinci,sase,sapte,opt,noua,zece,valet,dama popa,as!:))

5.-Mamico,a spus la televizor ca de maine trecem la programul orei de iarna si o sa ne sculam cu o ora mai tarziu.Dar de unde stie cocosul nostru ca s-a schimbat ora,ca doar in cotet nu este televizor? =))

Mai vorbim>:D<
Byeee-byeee!:-h:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu