duminică, 24 iulie 2011

The books

O pasiune de a mea este cititul.:xVa voi prezenta un scurt text despre carti:x.

 Cartile sunt o adevarata comoara. Eu nu as putea trai fara ele.Cartile au castigat o bucatica din sufletul meu,devenindu-mi cele mai bune prietene,care ma sprijina si care ma ajuta sa trec peste toate problemele si durerile mele.De fiecare data cand le citesc simt ca sufletul meu arde de fericire si de suspans.Cand citesc o carte,randurile de cuvintele magice care imi fac inima sa-mi tresara imi cuceresc inima,nemaiputand sa ma opresc din citit.Petrec ore in sir,ascultand glasul minunat al cartilor.
Unii prieteni imi spuc ca imi pierd ''pretiosul'' timp citind.Nu e adevarat.Mai bine citesc si invat ceva folositor,decat sa-mi pierd o mare parte din timp stand pe calculator,asa cum fac ei.Acei copii nu-si imagineaza ce lucruri bune ne pot impartasi cartile.Cartile ma fac sa ma simt in largul meu si chiar le dau putere aripilor mele ca sa pot zbura spre libertate.Astazi am vizionat un episod al telenovelei mele preferate,iar o actrita spunea:`Un om cult e un om liber!`.Asta s-a adeverit si in cazul meu.
Sper ca voi,cititorii blogului meu ati citit aceste ganduri din inima mea!Iar acum,va invit intr-o mica calatorie spre libertate,a carui drum trebuie sa il strabateti prin citirea unor randuri provenite din sufletul unui autor,si poate veti fi vrajiti de mirosul ametitor al filelor.

P.S:Un proverb pe care l-am creat eu:,,Cine nu cunoate cartile,nu cunoaste viata!'':x



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu