miercuri, 27 iulie 2011

Vis de primavara

  Era 4 Mai.Razele soarelui imi mangaiau trupul,trezindu-ma dintr-un frumos vis.Vazand ca afara este atat de frumos,m-am imbracat si m-am dus in parc.Afara,copacii erau plini de micutele diamante care emana mirosul imbietor in aer,cerul era senin,iar iarba nu se mai oprea din crescut.In timp ce ma plimbam printre sagetile ierbii,am simtit doua picaturi reci ca gheata atingandu-mi fata.Cand am privit in sus,am zarit mii de fulgusori-de-nea care cadeau pe corpul meu.Pentru un moment,nu-mi venea sa cred ochilor.:OIncantata de ceea ce vad,am urmarit dansul in aer al selutelor cristaline.Ore in sir,am admirat fulgusorii care au format un asternut pufos si care au impodobit copacii.Dupa ceva timp,ninsoarea a incetat.M-am dus acasa,sperand ca mai exista in cer cativa fulgusori care de-abia asteapta sa sara din cer si sa calatoreasca in jurul lumii.

2 comentarii: