luni, 25 iulie 2011

O dorinta implinita :X

    Era noaptea de 4 februarie spre 5 februarie 2010.[In 5 feb. e ziua mea:X:X].La 12 noaptea,mi-am pus o dorinta:``Imi doresc...un caine de rasa bichon``.Toata noaptea nu am dormit.A doua zi,m-am sculat si m-am dus in living si....SURPRIZA!Parintii mei au pregatit o petrecere si i-au invitat si pe prietenii mei.Si am zarit si cadourile de pe masuta de sticla.Eu fiind foarte curioasa,m-am dus sa le deschid.Am vazut o cutie foarte frumos impachetata cu panglici si cu sclipici si...am vrut sa o deschid.Dar,deodata cutia scosese niste sunete ciudate,care pareau a fi niste latraturi.Cand am deschis cutia,am vazut un caine bichon.Wow,asta mi-am dorit,asta am primit.Pe cutie mai era prinsa si o eticheta pe care scria:``Din partea prietenilor,Ana,Andreea,Ramona,Marius si Mihaela.Dorinta mi s-a implinit.A fost cea mai frumoasa petrecere aniversara.Nu am s-o uit niciodata.

Dar,oare prietenii mei imi citesc gandurile?:>:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu